Serviciile Dr. Nicolau

La Clinica Dr. Nicolau, o echipă de medici profesioniști îți vor oferi tratamente stomatologice avansate, personalizate pentru fiecare pacient. Te ajutăm să îți păstrezi sau, după caz, să îți redobândești sănătatea orală si, odată cu ea încrederea în propriile forțe, în succesul personal și profesional. Nu știm dacă există 2 zâmbete la fel dar știm că îți putem oferi ție un zâmbet perfect

implant dentar

Implantologie

Prin tehnici de implantologie avansată, dinții absenți pot fi înlocuiți cu dispozitive moderne din titan, care arată și se simt la fel de bine ca dinții naturali.

fatete dentare

Fațete dentare

Fațetele dentare reprezintă soluția stomatologică modernă și inovatoare care îți redă aspectul natural și frumos al dinților.

parodontologie

Parodontologie

Tratamentul periodontal menține și repară sănătatea gingiilor, prevenind pierderea dinților pe termen lung și alte intervenții stomatologice.

endodontie

Endodonție

Presupune tratarea pulpei infectate a dintelui, cauzată de fisuri sau carii extinse, pentru a preveni un abces, dureri sau pierderea dintelui.

odontologie

Odontologie

Odontologia este necesară în cazul apariției leziunilor dentare, datorate uzurii sau carioase, pentru a repara dinții afectați.

protetica

Protetică

Protetica dentară este necesară atât din punct de vedere estetic cât și funcțional situații care afectează integritatea dentară.

ortodontie

Ortodonție

Prin ortodonție se poate corecta și îndrepta poziția dinților, în cazul unor abateri de la poziția normală pe arcadele maxilare.

profilaxie

Profilaxie

Procedurile de profilaxie previn apariția cariilor și a afecțiunilor gingivale, precum și evoluția acestora, prin metode de îmbunătățire a igienei orale.

chirurgie dentara

Chirurgie

Chirurgia dentară este o importantă ramură a stomatologiei ce include o serie de intervenții, de la extracții simple la operații complexe.

Programează-te!